برای من با بیمه ۹۵۰ شد
سلام
من دکتر خودم انجام داد
۵۰۰ گرفت
من۸۰۰
من۱۷۰۰
من ۶۰۰
من رفتم ۱۱۰۰
شهرکرد انجام دادم ۱ تومن سونو قلب شد
4/5هم هزینه ازمایش ازادش
البته من بیمه ای ام از این مبلغ ساید کلا 100تومن دادم.
من زنگ زدم جایی که میخام برم با بیمه قرارداد ندارهدتقریبا گفت یک و دویست ، یجای دیگع گفت یکوششصدد
بدون بیمه ۱میلیون ۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.