خانما این هزینه های آنتی و انومالی سونوگرافی ک میرین چقد میشه

۳ پاسخ

من رفتم سونو انتی ۵۲۰۰
ازمایشش ۱۵۰۰ بود که با بیمه تکمیلی کم شد ازش

سونو انتی با آزمایشش ۴۸۰۰ عزیزم
سلفری هم بخوای بدی حدود ۱۵ میلیونه

سلام گلم درمانگاه رسالت سونوگرافی و آزمایش باهم میگیره ۴ میلیون انومالی نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولو من مامان کوچولو من هفته هفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری
مامان آرتام🩵👶🏻 مامان آرتام🩵👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری