۶ پاسخ

باید حتما ببری دکتر

مال منم
خیلی هم بازه
بردم دکتر آزمایش و سی تی اسکن انجام دادم
نرمال بود
ارثی هست

از کجا میفهمین؟ چه نشونه ای داره؟🤔

از دختر منم هنوز نرم

عزیزم ملاج تا 18ماهگی کم کم بسته و سفت میشه مگ هنوز مث اول کامل نرمه؟

من واسه آیهان هنوز جرات نکردم دست بزنم ببینم سفته یا نرمه😅

سوال های مرتبط