باید حتما ببری دکتر
مال منم
خیلی هم بازه
بردم دکتر آزمایش و سی تی اسکن انجام دادم
نرمال بود
ارثی هست
از کجا میفهمین؟ چه نشونه ای داره؟🤔
از دختر منم هنوز نرم
عزیزم ملاج تا 18ماهگی کم کم بسته و سفت میشه مگ هنوز مث اول کامل نرمه؟
من واسه آیهان هنوز جرات نکردم دست بزنم ببینم سفته یا نرمه😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.