دختررم استفراغ پنیری میکنه این دیگه چیه 🤕

۴ پاسخ

بچم الان اینجور شده و دقیقا ۴۰۰ گرم اضاف کرده تو این ماه سوم.... شما بردین دکتر؟؟؟ چی گفت بهش؟؟؟؟

استفراغ پنیری خوبه که
اگه رقیق و خلطی و جهشی باشه نشونه رفلاکسه

من شنیدم نشونه خوبیه بچه وزن میگیره نمیدونم

پنیر که خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی