۶ پاسخ

بله هست

اره پسرمنم اصلا اذیت نکرد فقط توی بهداشت موقع زدن سوزن گریه کرد اونم دومی
بعدش خونه اوکی بود

دختر من دو ماهگی خیلی اذیت شد چهار ماهگی عالی اصلا انگار ن انگار خداروشکر ولی شش ماهگی همش تب کرد

پسر من دو‌ماهگی وحشتناک بود ولی چهار ماهگی طبیعی بود یه کوچولو تب و درد زود خوب شد خداروشکر

خوش به حال کسایی که اذیت نشد بچه اشون
از بندگان خوب خدا هستن

اره عزیزم
قرار نیست به همه سخت بگذره
برا پسرم خداروشکر عالی گذشت

سوال های مرتبط