درد زیر شکم دارم ۱۱ روز به موعدم مونده از چی میتونه باشه

۴ پاسخ

عزیزم منم مثل توهم فقط بیبی چک مثبتی نشون داد نمی‌دونم برم بتا یا ن دقیقا همین دردا رو دارم احتمال داره از لانه گزینی باشه ؟

میگم 12روزه از قرص دوفامدم گذشته نه روزهم هست پریود نشدم همراه وقتی دوفامدخوردم سه روزبعدش میشدم امروز تست زدم منفی بود خیلی ناامیدشدم

یاسمن خانوم ترکی دوفامدم بخوری میشه بگین

منم خیلی دارم بادرد سینه البته من دوفامد میخورم

سوال های مرتبط