عزیزم منم مثل توهم فقط بیبی چک مثبتی نشون داد نمیدونم برم بتا یا ن دقیقا همین دردا رو دارم احتمال داره از لانه گزینی باشه ؟
میگم 12روزه از قرص دوفامدم گذشته نه روزهم هست پریود نشدم همراه وقتی دوفامدخوردم سه روزبعدش میشدم امروز تست زدم منفی بود خیلی ناامیدشدم
یاسمن خانوم ترکی دوفامدم بخوری میشه بگین
منم خیلی دارم بادرد سینه البته من دوفامد میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.