ای مرضیه بوچی میزانی مایعکیان ننوسیوه
من دیروز سونو بودم گفت صدک ۱۰ به بالا خوبه
نه فک کنم منظورش اینه که ۱۵ درصد احتمال خطا در انداره گیری وزن جنین هست
برا منم صدا ۱۵بود تو ۲۵هفته الان نمیدونم چی شده، ولی وزنش که خوبه بچت
دقیق چند هفته و چند روز چقد بود وزنش؟
پایینه ببر دکترت نگا کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.