۶ پاسخ

دختر من کم مونده ۷ ماهه بشه ۵۵۰۰🫠

تولدش چقد بوده

شیر خشک بهش میدی؟ رفلاکس نداره؟

😐😐😐 مشکلش چیه هنوز ۵ رو هم پر نکرده که پسر منم دو روز دیگه ۷ رو پر میکنه ۷/۵ کیلوعه همه که لپی و تپلی نیستن دکترش میگفت وقتی قد و دور سرش داره خوب رشد میکنه وزن مهم نیست

شیرخشک نمیدی؟

شیر خودتو میخوره فقط؟

سوال های مرتبط