۴ پاسخ

دکتر گفت سه وعده باید بدم ولی هر بار سه چهار قاشق مربا خوری

من الان کم کم دارم میکنم ۲ وعده چون دخترم شیر نمیخوره وزنشم ۴ ماهگی کم بود

من ۲وعده میدم بیشتر شیر میدم چون تا ۱سالگی غذای اصلی شیر هس وگرنه با کمکی بچه وزن نمیگیره زیاد

از یک وعده شروع میشه
اما کاملا به میل و اشتهای نینی برمیگرده

سوال های مرتبط

مامان آرشا 💙🐻 مامان آرشا 💙🐻 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی