......
سعی کن تک رنگ بگیری قدیمی نمیشه. ودلت نمیزنه.
بنطر من اگه تک رنگ بگیر خوب میشه
به نظرم ساده ترشو بخر
خانوما یه اسم دختر بگن یه اسم پسر که هم جدید باشه هم قشنگ ممنون
اولی
دومی
بنظرم دومی قشنگتره، ولی اگر بگی کل کشوهای سفید بزنه شیکترین میشه.
اولی قشنگه ولی قدیمیه پس نتیجه میگیریم دومی ساده هم هست هیچوقت از مد نمیوفته
هیچ کدوم
هیچ کدوم
دومی
گلی خیلی خوشگله قیمت این کمد چنده
دومی
بنظرم من بالایی شیک ترع
دومی قشنگتره
دومی قشنگتره
جفتش قشنگه
اما من دومی رو دوس دارم، ساده و شیک😍👌
دومی
بنظر من پایینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.