سلام دوستان بین این دو تا کمد کدومش قشنگ تره به نظرتون ؟

تصویر
۲۰ پاسخ

......

تصویر

سعی کن تک رنگ بگیری قدیمی نمیشه. ودلت نمیزنه.

بنطر من اگه تک رنگ بگیر خوب میشه

به نظرم ساده ترشو بخر

خانوما یه اسم دختر بگن یه اسم پسر که هم جدید باشه هم قشنگ ممنون

اولی

دومی

بنظرم دومی قشنگتره، ولی اگر بگی کل کشوهای سفید بزنه شیکترین میشه.

اولی قشنگه ولی قدیمیه پس نتیجه میگیریم دومی ساده هم هست هیچوقت از مد نمیوفته

هیچ کدوم

هیچ کدوم

دومی

گلی خیلی خوشگله قیمت این کمد چنده

دومی

بنظرم من بالایی شیک ترع

دومی قشنگتره

دومی قشنگتره

جفتش قشنگه
اما من دومی رو دوس دارم، ساده و شیک😍👌

دومی

بنظر من پایینی

سوال های مرتبط

مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری