۲ پاسخ

نفخ داره اگه شیر خودتو میدی به خورد وخوراکت توجه کن رفلاکس هم داره پدی لاکت بده

بی بی کر بهش یده و اینکه شکمش و ماساژ بده با روغن زیتون اگ کریر داری بذارش داخلش بچه ها داخل کریر خیلی راحت پی پی میکنن و اگ جواب نداد شیاف گلیسرین بگیر براش بذار

سوال های مرتبط