۴ پاسخ

اصلا به درد نمیخوره کریر نگیر... صندلی ماشین هم اگه بمونه توش خوبه.. بعضی بچه ها گریه میکنن نمیشینن رو صندلی

من ماشبن سوارمیشی همون صندلی ماشبن بخر

اگه صندلی ماشین بگیری بهتره چون دیگه یه ماهه بچه شما

به نظر من که کریر نگیر همون صندلی ماشین بگیر اگر لازمت میشه چون کریر به مهره‌های کمر و گردن آسیب میزنه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی