اصلا به درد نمیخوره کریر نگیر... صندلی ماشین هم اگه بمونه توش خوبه.. بعضی بچه ها گریه میکنن نمیشینن رو صندلی
من ماشبن سوارمیشی همون صندلی ماشبن بخر
اگه صندلی ماشین بگیری بهتره چون دیگه یه ماهه بچه شما
به نظر من که کریر نگیر همون صندلی ماشین بگیر اگر لازمت میشه چون کریر به مهرههای کمر و گردن آسیب میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.