ایشالله بسلامتی ❤️
ولی من متنفرم از این صحنه 🤣
وای ماهم کاندومه...پس چجوری حامله شدی؟؟ینی سوراخ بوده؟
دست و پام لرزید😐🥲😂
مبارک باشه خدابهت توانایی بده من ازاسترس بارداری هم کاندوم هم طبیعی جلوگیری می کنم ولی بازم می ترسم
🫠منم ناخاسته باردار شدم الان ۸ هفتمه خدارو هم شکر میکنم روزی هزار مرتبه ولی از حالم متنفرم متنفررررر😭نمیدونم چ کار کنم خوب بشه این مدام حالت تهوع داشتنو
مبارک باشه عزیزم خداروشکر با اینکه ناخواسته بوده شما ناشکری نمیکنین خیلیارو اینجا دیدم سقط میکنن همش پیگیرن چی بخورن سقط شه و اینا واقعا نمیدونم حکمت خدا چیه به اونی که نمیخواد میده که از بین ببرنش ولی به مایی که میخوایم نمیده حالا بریم چندین سال تشکمون رو بندازیم در مطب ها تا شایددددد یه فرجی بشه😄
با جلوگیری کاندوم باردار شدی عزیزم؟
مبارک باشه با دل خوش و سلامتی
حتما و قطعا خیریت داشته توکل کن خدا کمک میکنه بهت
مبارکه گلم.نمیدونم چرا همه یهو مثبت میشن و ناخواسته بوده.امسال سال بچس 😍😅
مبارکه🫥🫥
دیدی گفتم مثبته😁
جلوگیریت چی بود؟
مبارکه
مبارکه❤️
ب سلامتی
ایشالا آغاز اتفاقای خیلی خوب باشه چ برای خودت چ برای زندگیت
مبارکه
مبارکه اقدام بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.