واااای خدا صبرت بده من با یه دونه دیونه شدم سنی ام نداری آخه 😩😩😩😩
دیگه شده مبارکه ❤️مواظب چهارمی باش حداقل
مبارکه عزیزم.انشالله به سلامتی وراحتی میگذرونی .یه مدت سختی داری اره درسته وبعدش کلی کیف میکنی تو مثلا سی سالت بشه بچه هات از اب وگل درمیان وراحت میشی و بقیه میگن ای کاش ماهم پشت هم میاوردیم ببینین فلانی چقد راحت شده😍😍😍فکر منفی کردن رو بزار کنار عزیزم مامان قوی ای هستی من میدونم😊😊💪💪💪
مبارکه عزیزم انشالله باهم بزرگ میشن تو هم راحت میشی دیگه سه تا داری اون یکی کوچولو چی یکی دختر یا دو تا
بعد روش جلوگیری رو مهم کن عزیزم اگه نمخواستی چطوری شده باز خودتون دلتون خواسته دیگه
اگه خونه ازخودتون دارید چه اشکالی داره عزیزم اینم بزرگ کن بچه هات یه مامان جوون دارن خیلی خوبه عزیزم ناراحت نباش
روش جلوگیری طبیعی دقیقا یعنی چی؟؟؟🫤🫤
عزیزم مبارکه خداکمکت کنه انشالا از پسش بربیای
من بودم روانی میشدم و سقط میکردم .
خدا بهت صبر بده
چیییی بچه سوم چن سالگی ازدواج کردی بچه اولت چن سالشه
اگر زایمان طبیعی مشکلی نیست.سزارین ک ادم داغون میشه پشت هم
مبارکه😑😑
وااااای چقد سخت. اخه سنی نداری هنوز🤕🤕
پس نتیجه میگیریم ک طبیعی روش مطمعنی نیست باید سفت و سخت مراقب باشیم
حالا ک شده خدا خواسته خدا برات نگهدارع
عزیز منم پول بیمارستان ریختم احساس میکنم حامله هستم پولم بره برای عمل ببینی
مبارکه خدا کمکت کنه گلم منم حس بارداری دارم پستمو ببین 😟😟😟
خب چرا جلوگیری نکردی عزیزم
مگه روش جلوگیری تون جی بود
تبریککککک😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.