۹ پاسخ

ارررره

اره با کره سرخ کن

چون دیر هضمه کمتر میدم بیشتر آبپز میدم

اره دوست داره

بله، اول با آب میپزم نرم بشه و بعدش با روغن زیتون و حرارت خیلی کم سرخش میکنم

نهههه

اره.

آره

آره هانا خیلی دوس داره 🙂

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی