۱۴ پاسخ

واجب نیست واقعا بچه رو برد اینجور جاها

🙁🙁واقعا گذاشتی ی ادم‌غریبه بچتو بوس کنه؟؟؟

تجمع دیگه چه صیغه ایه؟؟

وای عزیزم مواظب باش شوهرتم که میگی رفته اینجور جاها خیلی مواظب بچه ت باش ادم مربض و نفهم زیاده خدایی نکرده فرصت دونسته یا دیده شوهرت رفته بهت نزدیک شده واسه بچه

خب دختر مگه مجبوری تنها و با بچه کوچک بری

تو فامیلتون دختر ندارید برا ازدواج😕ای اقا مریض بوده مرتیکه مریض روانی

اول اینکه نبرش جاهای شلوغ و سر بچت با هیچ خدایی رو دروایسی نداشته باش
ببرش حموم و بهش مایعات زیاد بده

اصلا یه مرد چطور میاد پیش زن تنها و بچشو بوس‌میکنه؟

یک جا اب پیدا کن بشور

من بابت‌دخترم‌با هیچکس تعارف ندارم
چرا باید بترسم از حق شخصی و خصوصی دخترم دفاع کنم
من حتی توفامیل داریم کسی که بهش احساس خوبی ندارم اصلا نمیزارم حتی نزدیک دخترم بشه

بچتم که دختره چرا گذاشتی...از این ب بعد نزار یه آب بزن حالا

منم استرس گرفتم😑😂خب نمیزاشتی تنهایی مگه؟حالا اشکال نداره بد ب دلت راه نده چیزی نمیشه دسترسی ب اب نداری بشوریش؟

برا چی اجازه دادی رودروایسی نکن هیچوقت

اخه یعنی چی که ی غریبه به خودش اجازه میده بچه کسی ک نمیشناسرو بوس کنه

سوال های مرتبط