واجب نیست واقعا بچه رو برد اینجور جاها
🙁🙁واقعا گذاشتی ی ادمغریبه بچتو بوس کنه؟؟؟
تجمع دیگه چه صیغه ایه؟؟
وای عزیزم مواظب باش شوهرتم که میگی رفته اینجور جاها خیلی مواظب بچه ت باش ادم مربض و نفهم زیاده خدایی نکرده فرصت دونسته یا دیده شوهرت رفته بهت نزدیک شده واسه بچه
خب دختر مگه مجبوری تنها و با بچه کوچک بری
تو فامیلتون دختر ندارید برا ازدواج😕ای اقا مریض بوده مرتیکه مریض روانی
اول اینکه نبرش جاهای شلوغ و سر بچت با هیچ خدایی رو دروایسی نداشته باش
ببرش حموم و بهش مایعات زیاد بده
اصلا یه مرد چطور میاد پیش زن تنها و بچشو بوسمیکنه؟
یک جا اب پیدا کن بشور
من بابتدخترمبا هیچکس تعارف ندارم
چرا باید بترسم از حق شخصی و خصوصی دخترم دفاع کنم
من حتی توفامیل داریم کسی که بهش احساس خوبی ندارم اصلا نمیزارم حتی نزدیک دخترم بشه
بچتم که دختره چرا گذاشتی...از این ب بعد نزار یه آب بزن حالا
منم استرس گرفتم😑😂خب نمیزاشتی تنهایی مگه؟حالا اشکال نداره بد ب دلت راه نده چیزی نمیشه دسترسی ب اب نداری بشوریش؟
برا چی اجازه دادی رودروایسی نکن هیچوقت
اخه یعنی چی که ی غریبه به خودش اجازه میده بچه کسی ک نمیشناسرو بوس کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.