۷ پاسخ

من این هفته انجام دادم

خوب خیلیا چون قندشون،لب مرزه یا دیابتی هستن دکتر دیگه صبر نمیکنه زودتر میفرسته

من ۱۹ هفته دکترم گفت دادم

من بخاطر دیابت بارداری چون میخوان انسولین برام تجویز کنن امروز ازمایش انجام دادم

من دکترم ۲۱ هفته گف برو

منم الان از دکتر برگشتم برام نوشت ۲۴ هفته برم

دکتر ب‌من گفت قبل از ۲۴نرو حتما بزار ۲۴هفته تموم‌بشه

سوال های مرتبط