۱ پاسخ

وای منم از صبح سمت راست ولی زیر شکمم درد داره گاهی تیر میگشه
عصر شیاف گذاشتم
ولی فکرش داره روانیم میکنه
پریروز سونو بودم بچه سمت راست بود کامل ممکن فشار اون باشه ولی خوب امان از فکر ها و استرس های بارداری😩

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد