۱۵ پاسخ

منم همینم . بعد میگن از پوشک بگیر خراص بشی . والا چ خلاصی یکسره باید بری اویزون دسشویی بشی مخصوصا برا پیپی ، کمر درد ول نمیکنه

یعنی تا الان پوشک میکنین😐
بچه سه ساله رو وای

برا خود بچه سخت تر میشه هرچه زودتر بگیری راحت تری الان پسرم میره دسشویی کارش تموم شد صدام میکنه برم بشورمش تازه چن وقت دیگه هوا گرمه گناه داره با پوشک عرق سوز داستاناش

هر کی هلت داد بگو بیاد منو هم هل بده خیر ببینی😂😂

منم هنوز نگرفتم چون می‌دونم آمادگی نداره

نگو من یه ساله پسرم نزاشت پوشکش کنم روزا ،شبا ولی پوشکه دیشب پوشک کردم بعد چند ساعت بیدار شد پوشکم و باز کن باز کردم تا از خواب بیدار شد ۴بار از خواب نازم زدم بردمش سرویس خودم سرویس شدم یکی نیست بگه بچه من راضیم شب پوشکت کنم تو هم راضی باش دیگه ☹️
خیلی کار سختیه

خداروشکر میبینم از دخترمنم بچها بزرگتر هستن ک مادرا ک شمایین کامنت گذاشتین
نگرفتین
یکم نیرو میگیرم ک عقب نیفتادم

من تازه تو پروسه پستونک گرفتن دخترمم 🤣🤣🤣🤣

وای منم

منم همینطور

اونقدرام ک فک میکنی سخت نیست زودتر خودتو خلاص کن 😄😄

منم همینطور🤣🤣

وقتش بشه آمادگی داشته باشه خودش ترک میکنه

منم حوصله ندارم
دخترمم همکاری نمیکنه
دو سه هفته امتحان کردم اذیتم کرد کلافه شدم

به مامانم گفتم یه هفته ببرش از جیش بگیرش میگه نه 😂

منم فعلا حوصله ندارم بگیرم

سوال های مرتبط