#شیرخشک
#مایبیبی
#واکسن

تصویر
۱۱ پاسخ

بشین زندگیتوبکن ولی دلت که دیگه صاف نمیشه

دیگه هیچوقت شوهرتو تنها نذار....

خواهر منم شوهرم از اینکارا کرده ولی ن گردن کرفت نه هیچی. الان هی مدام مجشو گرفتم ولی دیگه سر شدم به روش نیاوردم چون حوصله بحث و دعوا ندارم چون همیشه تهش من ادم شکاک و بدل بودم کلا دیگه مثل اولا دوسش ندارم بخاطر بچم و حرف مردم موندم اینو بدون توبه گرگ مرگه کسی ک یه بار اینکارا رو بکنه دیگه میشه عادتش
من دیگه تمرکزم روی خودمو و بچمه اونم به عنوان یه هم خونس و پدر بچم

خواهرانه میگم چشمتو رو همه چی ببندزندگی کن پیگیرش نباش کجا میره چکار میکنه چون فقط گستاخ ترش میکنی دیگه تو روت انجام میده تجربه خودمو دارم بت میگم اگه یبار دیگه ب روش بیاری میگه همین ک هس میخوای چکار کنی

مگ کاری میتونی بکنی دگ؟
بگو گوشی دکمه ای بگیره گوشیشو بزاره کنار

اعتماد يه چيزيه كه اگر بهش لطمه بخوره و از بين بره خيلي طول ميكشه كه دوباره درست بشه شايدم اصلا نشه ولي اگر ميگي همسرتو دوست داري تمام تلاشتو بكن به همسرت نزديكتر شو كمتر تنهاش بزار ببين چي ميشه

چرا باید شوهرو یک ماه تنها گذاشت؟
ببخشید عزیزم ولی خواهر شوهر الدنگ منم شوهرشو همش تنها میزاشت بعدش فهمیده که قمار و غیره میکنه الان اومده خونه برادر شوهرم
البته شوهره مقصر نیستااا مقصر این خواهر شوهر منه
توهم درک کن شوهرتو ناراحت هم نشو حالا کاریه شده یه ماه کم نیستاا حتما دلش خواسته کار اونمم خیلی خیلی اشتباهه ولی از این به بعد تنهاش نزار مردارو زود وسوسه میکنن
زندگیتم خراب نکن

خیلی ازین موارد دیدم
خانوما لطفا توی دوران بارداری توی دوران جنگ یا مثلا عزیزی ازدست میدین شوهرتونو ماهها تنها نزارید نرید بعد برگردید ببینید کسی صاحب شده زندگیتونو اولویت اول حفظ زندگی خودتونه الانکه دیگه دختر مجرد ۱۷ ۱۸ ساله راحت باج به مردها و پیرمردها

حواستو جمع و کن دیگ تنهاش نزار
میگی دوسش داری پس نمیتونی کاری کنی
بخاطر بچت مجبوری تحمل کنی🤐

باید بخاطر بچه هات بسوزی دیگ حالا ک نمیخای جدا شی ،ولی دیگه هیچی مثه سابق نمیشه برات

چی بگیم.هم میگی دوسش داری.هم میگی قسم خورده کاری نکرده .فراموش کن و زندگی کن

سوال های مرتبط

مامان فرحنازجون🥰😘 مامان فرحنازجون🥰😘 ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ سالگی