#گهواره#شیرخشک#آنومالی#بارداری#

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم شرکت بیمه سهامی عام هیچ وقت برشکست نمیشه

اره درسته

بیمه بیکاریو که قطع کردن فعلا
امیدوارم به بقیه موارد نرسه

عزیزمممم بیمه نباشه درمان نیست ، بازنشستگی نیست ، بیمه بیکاری نیست اینا نباشه کل کشور رو هواس خیالت راحت هیچ موقع همچین چیزی پیش نمیاد حتی اگر نظام عوض بشه که نمیشه

من ۱۵سال سابقه دارم
امسال یک میلیون اضافه کردن شده ۲۷۰۰

عزیزم ماهی چند میدین ؟

جایگزین میکنن دیگ مثل بانک های دیگ ک اومدن زیرمجموعه سپه شدن

منم خودمو بیمه کردم 😐پس این همه پول دادیم چی میشه

من پنج سال پول دادم آزاد بیمه کردم بازنشستگی

سوال های مرتبط

مامان مرسده مامان مرسده ۲ سالگی
مامان آقا کوچولو👶🏻 مامان آقا کوچولو👶🏻 ۲ سالگی