دلم هوای پسرمو کرده خداا😭😭😭😭😭

تصویر
۱۳ پاسخ

عزیزم تاپیکاتو دیدم یاد پسرم افتادم😭😭نمیدونم حکمت خدا چیه یه بچه میده بعد میگیره بعد یه بچه دیگه جاش میده پسرمن یه سالو نیمه اسمونی شده ۱۳سالش بود دلم براش یه ذره شده 😭😭من یه دختر ۲۰ساله دارم پسرمم ۱۳سالش بود دو هفته مونده بود به سالگرد پسرم فهمیدم باردارم ناخواسته بود اصلا بچه دارنمیشدیم نمیدونم چی شد یهو خدا این دخترمو بهم داد که از غصه دق نکنم خدا نگهدار همه بچه ها باشه ولی این انصاف نیست کارخدا دلم ازش شکسته

منم دلم هوای دخترکوچولومو کرده😭🖤

ای خواهرمیدونم چی میگی غم ماها تمومی نداره هنوزم ک هنوزه زیرخاکستردلم هنوزآتیشه😞

خدابهت صبر بده عزیزم
تاپیکاتو دیدم انقدر گریه کردم نگو😭
خداداغ هیج بجه ای رو دل مادرش نزاره
خیلی سخته
انشالله بسلامتی زایمان کنی ودخترتو بغل بگیری

ان شاالله بزودی جوری با دخترت مشغول بشی که بتونی راحت تر با گذشته کنار بیای

😔😔😔😔

چرا از دست دادی خدا بد نده

توروخدا بگو چیشده
مگه باردار نبودی
یه دختر داری؟؟

خدا صبرت بده عزیزم 🥲💔

خدا تو دلیتو برا حفظ کنه می‌دونم سخته ولی خدا آرامشت بده

چرا عزیزم چیشده ؟

چی شده عزیزم

خدا بهت صبر بده

سوال های مرتبط

مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 ۱۱ ماهگی