۸ پاسخ

من ک میکشم واکنشی نشون نمیده

نکش خب خواهر من😐ضرر داره بخدا گناهه بچه

ن ربطی نداره من میکشم تأثیر ندارع

قلیون چه ربطی ب خاب بچت داره اخه😐🤨

عزیزم هر کاری که شما میکنید روی کیفیت شیر تاثیر میذاره
عیب نداره نگران نباشید ، دیگه از این به بعد براتون بشه تجربه😉

چرا بچه رو میبری تو همچین محیطی اخه

نه بابا ربطی نداره

این چ کاریه میکنید ینی نمیدونی نباید وقتی شیر میدی قلیون بکشی

سوال های مرتبط

مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 ۱۷ ماهگی