۳ پاسخ

سرلاک نستله دادم من فقط رفلاکس شدید میداد. بستگی داره الرژی چه درجه ای باشه اگر خون در مدفوع و اینا باشه سخته. دختر من در حد رفلاکس و اگزمای جزیی اما اعتصاب شیر بود

پدیاشور چیه عزیزم؟

برا شمام هنوز خوب نشده الرژیش قبلا چ شیری میخورد

سوال های مرتبط

مامان sunshine مامان sunshine ۱۴ ماهگی