۶ پاسخ

پسر منم وقتی مثلا ۲روز قطره اهن نخوره اونجوری میشه زیر چشاش
اهان با دوز ۱۴میلی میدم همیشه

حتی ببرش دکتر انشاالله که چیز خاصی نیست عزیزم حتمأکمبودآهن هستش

از کمبود اهنه

عدسی بدین به بچه ها

برا منم همینطور
فقطم خودم میفهمم بقیه میگن نه اوکیه تو فکر میکنی
ازمایش یکسالگیش کمبود اهن و کمخونی داشت فکر میکنم برای اونه

دختر من هم همین طور ، نمیدونم از چی هست ، لطفا راهنمایی کنید

سوال های مرتبط