اره عزیزم منم دهم بستری میشم
شما نهم باید برین کاراتون انجام بدین ؟
عزیزم دوقلو رو طبیعی باردار شدی یا با دارو
cs
سزارین
کدوم بیمارستانی؟من تخت جمشید
من میخوام برم البرز کرج نمیدونم سزارین خوب کارشون بیمارستاتش
کدوم بیمارستان؟
اره نوشته بستری بابت سزارین ( اصطلاحه نمیدونه چیه ولی یعنی سزارین)
اره همینه
اره، تاریخ منو پونزدهم زده😩😩😩
اره ب نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.