الان این نامه بستری سزارینه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اره عزیزم منم دهم بستری میشم
شما نهم باید برین کاراتون انجام بدین ؟

عزیزم دوقلو رو طبیعی باردار شدی یا با دارو

cs
سزارین

کدوم بیمارستانی؟من تخت جمشید

من میخوام برم البرز کرج نمیدونم سزارین خوب کارشون بیمارستاتش

کدوم بیمارستان؟

اره نوشته بستری بابت سزارین ( اصطلاحه نمیدونه چیه ولی یعنی سزارین)

اره همینه

اره، تاریخ منو پونزدهم زده😩😩😩

اره ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی