۳۲ پاسخ

سال پسر بود اکثرن پسردارت

بنظرم پسرابیشترن

👍👍👍👍😅

❤👍

👍👍👍

👍👍👍👍👍

به جای یکی دوتاپسر👍👍👍👍👍👍👍👍

❤❤❤❤❤❤❤

من ۲تا👍👍
ان شاالله خدا ب هرکی نداره بده به هرکی هم داده حفظش کنه🙏🏻

👍👍👍

👍👍👍👍👍👍👍

❤️👍دوتاشودارم

❤️❤️❤️❤️❤️

♥️♥️♥️♥️♥️

❤️گل دختر

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

👍👍👍

❤️👍🏻

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️

👍❤️.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️

در جدول جمعیتی به ازای هر ۱۰۹ پسر ۱۰۵ دختر دنیا میاد
این یک اصل جمعیتی هست به سال و ماه مربوط نیست الآنم که همه افتادن تو رژیم پسر زایی
این همه پسر بیست و چند سال دیگه چجوری زن پیدا کنند الله اعلم

❤️❤️❤️❤️❤️

منک معلوم نیس چی بزارم😂😂🤷🏻‍♀️

♥♥♥♥♥

چرا ما پسرا لایک شما دخترا قلب😒🤣
پسرا قلب
دخترا لایک
😒🤣🤣

من هردوتا شو دارم ولی بخاطر دخترم ❤میزارم

♥️♥️♥️♥️

سوال های مرتبط