دخملی
صد درصد دختررر
دختر..
دختر منپسر بودم راحت بودم
دختر فکر کنم
بنظرم دختر
من بچم پسر بود افتضاح ویار داشتم هر چی میخوردم در لحظه پس می دادم خدا نگهم داشت
پسرررر
من دختر بود بچم ویار نداشتم😅
متفاوته
بنظرم بدن هرکس با کس دیگه ای متفاوته عزیزم.. من شنیدم ویار دختر بیشتره ولی من خودم اصلاااا هیچ ویاری نداشتم حتی یه بار هم حالت تهوع نداشتم یه بارم چیزی نبود ک بگم وای دلم فلان چیزو میخواد🙁😂🤷🏻♀️
ویار دختر بیشتره
از نظر علمی که ربطی به دختر پسر نداره ولی میگن ویار دختر بیشتره. من که تو بارداری تا مرگ رفتم از بس ویار بدی داشتم.
دختر
دختر.
دختررررر
من رو پسرم بهتر بودم
رو دخترم مرگمو جلو چشمام دیدم😫
معلومه دختر
سر دخترم خیلی ویار داشتم
پسرم کمتربود
دختر،من که تا ماه اخر ویار داشتم
بستگی به بدن و هورمون های مادر داره
برامن دوتاش یکی بود
بستگی به بدن داره، من دختر بودم خداروشکر ویار نداشتم و باردادی راحتی بود
دختر
میگن ویار دختر سخته
ولی باور کن منیکه پسرباردار بودم ۹ ماه استفراغ کردم روزی ۶ بار
مردم زنده شدم دیگه از گلوم خون میومد
از یطرف بی اشتهایی از یطرف شکم خالی و استفراغ خیلی بد
تو اتاق عملم استفراغ کردم بعد رفتم زیر امپول بیحسی و سوند😮💨😮💨
ببین من و خواهرم باهم باردار شدیم
من پسر
خواهر دختر.
من همششش در حال اوغ زدن بودم و سر درد و کمر درد .خواهرم هیچی🫥🫥🫥
من دختر باردار بودم از روزی که رفتم سونو قلب تا روز آخر که فرداش سزارین شدم استفراغ میکردم خیلی شدید ویار داشتم
هیچکدوم
فقط و فقط اولین اولین ویارت مهمه ک چی بوده
پسر
من ویار نداشتم بچمم دختره
دخترخیلی بیشتره
من پسر 4ماه کامل صبح تا شب شب تا صبح فقط بالا میاوردم کلا با سرم زنده بودم
میگن دختر ولی الکیه اینا من سر پسرم تا نزدیک ماه ۶شدید ویار داشتم دوستمم پسر داشت تا اخر ویار شدید داشت یکی دیگه از دوستام دختر داشت هیچ ویاریم نداشت بدن با بدن متفاوت و هرمس بمادرش میره بنظرم
دختر من سر پسرم رلحت بود واسه دخترم مردن
منم شنیدم ویار دختر بیشتره من خودم پسر حامله بودم اصلا ویار نداشتم اما بازم بعضی وقتا آدم با آدم فرق میکنه به شرایط بدنیش بستگی داره
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
من بچم دختر
اصلا ویار نداشتم
والا من دختر بود هیچی نفهمیدم حتی بگو یک روزم حالم بد نبود
دختر.. من خیلی بد ویار داشتم
من موقع دخترم خیلی خوب سبک بودم انگار حامله نبودم ولی موقع پسرم از ویار تهوع حال بد هرچی بگم کم گفتم
بستگی به بدن و طبع بچه داره
من کلا ویار داشتم تا شش ماهگی بعدش دیگه درست شدم ب غذا خوردن افتادم یچمم پسر شد
دختر من مردم زنده شدم ویارم تا زایمانمم بود
من افتزاح بودم ابم نمیتونستم بخورم از ویار بچه ام پسر بود
بستگی به بدن هرکس داره من دختر بود اصلا ویار نداشتم
فکر میکنم پسر
چون من اصلا ویار نداشتم
دختر عمه ام که دختر باردار بود نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.