اره طفلیا عرق هم میکنن، شیر زیاد بهش بده اب بدنش کم نشه
اره هردوساعت بیارید بیرون خنک بشه شیر فراوان بدید
آره متاسفانه عادیه پسر منم داغون بود
اره 🥲🥲🥲
اره طبیعیه فقط زودبه زود بهش شیربدید .من یکساعت میذاشتم تودستگاه درش میاوردم شیرش میدادم نیم ساعت استراحتش میدادم دوباره میذاشتم ۹درجه درعرض دوروز اومد پایین کل دوروز همین چرخه روادامه دادم .حتی شباتاصبح
نه طبیعی نیس ، شاید زیرش چیزی پهن کردین فاصله کم شده
دمای خونه رو بیارید پایین
اره عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.