ولی سرما خورده داروی آزیترومایسین و سیتریزین و پلارژین میخوره؟ ربطی داره به این داروها؟
بردم پیش متخصص گفت اصلا رفلاکس نداره فولیک اسید و زینک سولفات و دومپریدون بهش داد ولی فعلا فرقی نکرده
دختر منم همش انگار داره ی چی میجوعه
عزیزم رفلاکس پنهان داره ببر دکتر اگه مصلحت بدونه دارو میده ولی حجم زیاد بهش شیر نده که بدترش میکنه بعد شیرم عمود نکهش دار بغلت
دوختر کلان منم اینجوری بود داکتر بورده بودم گفت میده هایش شول است شیر که میخوره به دهنش میاد باز زبانش را میجو دارو داد داری معده باز به نو ماهش خوب شد
شنیدم از علائم رفلاکس پنهانه
ممکنه رفلاکس باشه
حتما رفلاکس پنهان داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.