۷ پاسخ

اره منفیه

خانمی شما ازمایش داده بودی منفی بود بارداری؟

منفیه

منفیه زده زیر ۲ اگر بالا بیست باشه مثبته

منفی هس

فکر کنم کمتر از ۲ هست. منفیه

منفیه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۵ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی