سلام دوستان این سونوگرافی آنومالی منه همه چیش خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

همه چی خوبه عزیزم

بله خداروشکر خوبه

باید بری اکو قلب توصیه کرده سرویکس ۳۲خوبه وزنش خوبه دختر هم داری🥲🕊️

سوال های مرتبط

مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وششم بارداری