دکترم گفت اگه تو یه ساعت ۴بار تکون نخورد برو زایشگاه چکت کنن
اگه نمیتونی برو بهداشت من میرم بهداشت دیگه برا شنیدن قلب جنین
فشار وزن و اینا
بله منم هرهفته باید برم
کلا میشه ۴هفته یا سه هفته
و هرهفته سونو و ان اس تی و ویزیتم میشه ۱/۶۲۵/۰۰۰
۲تاشو رفتم
۲تا شنبه ی دیگه باید برم و شنبه سوم سزارین میشم
آره عزیزم خب کلا دوسه هفته باید بری دیگ بخاطر وضعیت بچه ست چک میکنن
من دو هفته یه بارم تا ۳۷ هفته که بگه طبیعی یا سزارین نامه بده، گفت برای چکاب قلبشه که خدایی نکرده مشکلی نباشه
اوه هر هفته
یعنی باید ۲۸۰۰برای یک ماه آخر فقط پول ویزیت بدم🫢🫢۷۰میلیون بیمارستان-۱۵-۲۰میلیون زیر میزی حالا دارو غیره حساب نکنم
اره دیگع ماه اخر هر هفته باید بری
بله ماه اخر هفته ای یکبار چک میشی اگه لازم باشه بری زایمان
دوهفته ای هست چکاب
خدایش وقتی ب ماه اخر میرسی و میگن هر هفته باید پول ویزیتم کمتربگیرن الان دکترمن ویزیتش ۷۰۰ فک کن هرهفته باید ۷۰۰ ب اون بدم تواین گرونی😐😐
اره ماه اخر هر هفته باید بری منم میرفتم
اره ماه اخر چکاپ هر هفته اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.