ژنتیکشون چاقه بچه های خواهر شوهرت؟ منظور پدر مادرشون؟
۲ سالگی چن کیلو بود قدش چن بود؟؟
علائم دیدین که آزمایش خون دادین برای آهن؟
منم به پسرم قطره آهن ندادم چون نمیخوره و همرو تف میکنه همش نگرانم آهنش کم باشه وزن ۱۳/۵ دکتر گف وزنش خوبه
چاقی و لاغری ژنتیکه ،
تو ژنش چاقی نباشه هر روز روغن بخوره چاق نمیشه ،
سویق و مغزیجات بگیر پودرش را بریز تو غذاهاش ، هم مقویه هم استخون بندیش محکم میشه ،
چاقی که فقط چربی باشه که به درد نمی خوره .
بعدم بچه ۲ ساله ۱۸ کیلو اضافه وزنه یه زنگه خطره یعنی خطر دیابت و بیماری قلبی و چربی خون و تیرویید در آینده
به نظرمن برمیگرده به ژنتیک الان دختر من خیلی غذا نمیخوره ولی یکم تپلیه
شاید باباشون چاقه ازجایی ارث چاقی بهشون رسیده
بچع دوستم بود دیگه دوسالکی ۱۷بود اصن هیچی نمیخورد من که غذاخوردن این بچه رو نمیدیدم فقط گاهی زینک میداد میگفت غذابخوره
اما مامان باباش چاق بودن ژن چاقی داشت چه میخورد چه نه وزن داشت
والا منم دیگه مغزم نمیکشه چی بدمش اینا
منم حس میکنم پسرم دیر وزن میگیره چون تحرکش زیاده و...
بعد آهن مرتب خارجی ۱۴میل میدمش
دقیقا مشکل منم کمبود وزن بچمه جون نداره😥😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.