۲۰ پاسخ

عشقم چی ب موهای عروسک نازت میزنی ؟

قد خیلی به خواب بستگی داره علاوه بر ژنتیک ها سرموقع بخوابونش
غذاهای آهن دار مثل جیگر اینا بده بخوره

این خانم چطور موهاش فره وز نیست؟

عزیزم شامپو و محصول بعد از حموم رو بهمون بگو لطفا

مامان جان اسپند فراموش نشه . عکس عروسکو دیگه نذار دم نظر میره . هزار ماشاالله

قطره هاشو مرتب بده
سعی کن چیزاییو ک دوس داره بدی بهش
بزور هر غذاییو نده بهش
گاهی ممکنه یه چیزیو امروز دوس داشته باشه فردا نه

من دکتر به دخترم گین آپ وانیلی داده ببینم وی میشه وون خیلی لاغر هست نتیجه داد بهتون میگم راستی عزیزم چه شامپوی به موهای دخترت میزنی ؟

ای خدا نمکه چقدر
ماشاالله

دختر منم کمخونی جزیی داره همون قطره آهن رو گفت سه ماه ادامه بدم روزی دو سی سی
با قطره ویتامین دی داد

وای خدااااااا چقد عشقه خودم دختر دارم عاشق تموم دخترام🤩🤩🤩🤩

مال من که کلا رشد نداره نه قد نه وزن

ای جونم خدا حفظش کنه 😍
پسر من بالا میارع مولتی و آهن دادنی

چقد خوشکله ماشالله
فرفری جذاب💞

عزیزم چه محصولی به موهاش میزنی؟
روتین توی حمامش و بعد حمامشو بهم بگو🫶🏻
من خیلی سعی میکنم فر دخترم سرحال و براق بمونه و وز نشه مدام دنبالشم موهاشو درست کنم ولی خسته شدم دنبال یچیز ماندگارم حداقل ازین حموم تا حموم بعدی نخوام هی استایلشون کنم

وای خدا چقد نمکهههه

منم بچم همچین رشد خوبی نداره از ۲۰ ماهگی قدش یک سانت افزایش پیدا کرده شده ۸۸.ولی وزنش همون ۱۲ کیلو هست.اصلاچاق نشده .در حسرتم رو ترازو ببینم ۱۳ شده

دخترم وزنش ۱۱ قدش ۸۵ اونم کمه🥲دکتر گف آهنش کمه آهن نوشت گف واس وزن گیریش هم خوبه

وای ننه موهاشو قربون. ماشاالله. روتین خاصی دارن موهاش؟ دخترمنم موهاش مجعده اما خیلی وز و بدحالت میشن

چنده عزیزم قد و وزنش؟
نگران نباش ی مدت دارو بخوره همه چی اوکی میشه

ماشالله انگار عروسکه 😍
ژست‌ عکسشو خدااا🥰
دختر من که خیلی ریز و لاغره

سوال های مرتبط