۷ پاسخ

باید می‌دادی حتما تا چکاپ بگیری

منم هنوز چکاب نبردم چیزی نمیدمش بعد جنگ ببرمش چکاب بعد لازم بود بهش بدم

من چکاب دو سالگی بردم گفت قطع نکن تا جواب ازمایشش بیاد که با این شرایط نشد ببرمش ازمایش

حتماچکاپ بده عزیزم من یکسالگی دادم مشکلی نبود۲سالگی دادم کمخونی داشت الان شربت آهن میخوره

سلام منم دخترم کم خونی داشت دکتر بهش قطره فولیمکس داد واینکه پرسیدم ازش گفت اهن قطع کن ولی قطره آ د رو بده

چکاب یکسالگی

من جواب یکسالی هم ندادم دوسالگی میخواستم بدم که اینجوری شد اما نمیدم چیزی تا چکاب بدم بعدش بدم

سوال های مرتبط