خب چه اشکال داره ول کنه؟مهم اینه سیر بشه اذیت نشه چه شیر خودت چه شیر خشک درک نمیکنم بعضیا میکن گشنه نکه دار کم بده فلان
چرا الکی الکی بجه تونو بد قلق میکنید
شیشه نده همین
شیشه شیر یا نده
یا کم مثلا نهایت یه بار صبح
یه بار شب
اونم شیشه شیری ک سخت ازش شیر بیاد
وگرنه گرفتار میشی
شایدم دلش درد بکنه که سینه رو ول می کنه یا اروغ شو نگرفتی
راهی جز سینه براش نذار
چرا ول کنه شاید زیاد شیشه میدی
شیشه شیر رو کلا حذف کن اگه شیرت کافیه نیاز نیست،قرص مکمل هست لاکتاول اشتباه نکنم ،اون شیرتو چرب و مقوی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.