۹ پاسخ

ای جان عزیزم احتمالا در رفتگی داره

در رفتگی تو عکس معلوم نمیشه احتمالاً در رفته دست داداشمم تو خواب روش خوابیده بود در رفته بود یادمه 2سالش بود عکس نشون نمیده نمی‌دونم دکتر هم بفهمه یا نه

اره عزیزم
دخترم همسن بچه شما بود رفته بودیم پاشو گچ بگیریم،یه بچه آورده بودن دستشو باباش کشیده بود درد می‌کرد آوردن عکس بندازن احتمال دررفتگی داشت
حالا اینی ک شما میگین یاد اون بچه افتادم حتما یه عکس بگیرین

اره عزیزم وقتی دوباره به دستش دست زدید و گریه کرده شاید مو برداشته،ببرینش دکتر عکس بندازین

الهی بگردم، انشالله چیزی نیست

اخییی حتما ببر عکس بگیرن

توروخدا ب دستش دس نزنین سریع ببرین پیش ی دکتر گناه داره درد بزرگیه برای ی بچه

الهی عزیزم

آره بنظرم چون نمیتونه تکون بده باید ببری عکس بگیرن عزیزم خیلی ناراحت شدم

سوال های مرتبط