۷ پاسخ

تازه من آمپول آزاد سازی هم نزده بودم خود اون کاری که روی آدم انحام میده باعث تیر کشیدن زیر دل میشه هر روز آب و نشاسته بخور تا ۵روز اصلا از جات تکون نخور فقط دستشویی برو بعدم تا مثبت شدن آزمایش انشالله فقط کارهای سبک

نه منم انجام دادم تا دو سه روز درد داشتم

منم همینجورم از موق ک اقدام کردم هر ماه ده روز زودتر درد پریودی شدید میگیرم. این ماهم ک ای یو ای کردم هم دارم

عزیزم میشه بگی هزینه های آی یو ای چقد شد
و چه مشکلی داشتین ک ای یو ای کردی

انشالله ک باردار باشی عزیزم

نه چه وقت پریوده
بخاطر امپول ازادسازیه

این ماه تاثیر داروهاست و ان شاالله لانه گزینی🦋🌿

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی