۳ پاسخ

گلم کنار اون میتونی از پودر لاغری استفاده کنی ما سماق هم داشتیم از باغچه خودمون برداشتیم با پودر لاغری می‌فرستادیم با سالاد و ماست می‌خوردن خیلی عالی جواب میداد حتی هسته های سماق هم می‌دادیم دم میکردن می‌خوردن الان سماق تموم شده فقط پودر لاغری داریم

من چندین ماه بهار غذام سماق خوردم کلا هر چی می‌خوردم کلی سماق میریختم ولی اصلا فرق نکردم

شوهر من فقط برنجشو کم کرد الان ۶ قاشق میخوره ظهرا هز دو پشقاب و دوماهی هم قندحذف کرده شکمش کلی کوچیک شده و وزن کم کرده

سوال های مرتبط