دخترم خیلی بادمعده خارج میکنه طبیعیه؟!؟

۱ پاسخ

نفخ داره
یا اگه شکمش صدا هم میده یا همراه باد یه صداهایی میده شاید یخ کرده بهش نبات داغ بده
برای نفخشم میتونی قطره و شربت که دکتر تجویزش میکنه بدی یا گریپ مکسیچر بدی
یا کمی زنیان و بادیان بجوشون یه قاشق چایخوری بهش بده

سوال های مرتبط