۴ پاسخ

فکر کنم بری دکتر arبده شیر خشک

ببین این تشک زد رفلاکسه حالا من خودم نخریدم با پارچه تشک براش اینطوری درست کردم، بعد به دکترشم باید بگی بهش دارو بده (آمپرازول) دکتر دخترم کیدی زول داد هی بیشترش کرد الهی شکر تا نه ماه خوب شد امیدوارم کوچولوی شما هم زودی خوب شه

تصویر

رفلاکس داره، شیر خشکیه؟ اگه شیر خشکیه باید شیر ar بدی، موقع شیر دادن به صورت نیمع نشسته نگهش دار، وقتی میخواد بخوابه حتما یه بالشت کوچولو زیر سرش بزار، نگران نباش عزیزم میدونم سخته ولی چیزی نیست بیشتر بچه ها این روزا رفلاکس دارن برا دختر شما آشکاره چون بالا میاره دختر من پنهان بود بالاش نمیاورد

رفلاکس نهان باید ببری دکتر دارو بده

سوال های مرتبط