فکر کنم بری دکتر arبده شیر خشک
ببین این تشک زد رفلاکسه حالا من خودم نخریدم با پارچه تشک براش اینطوری درست کردم، بعد به دکترشم باید بگی بهش دارو بده (آمپرازول) دکتر دخترم کیدی زول داد هی بیشترش کرد الهی شکر تا نه ماه خوب شد امیدوارم کوچولوی شما هم زودی خوب شه
رفلاکس داره، شیر خشکیه؟ اگه شیر خشکیه باید شیر ar بدی، موقع شیر دادن به صورت نیمع نشسته نگهش دار، وقتی میخواد بخوابه حتما یه بالشت کوچولو زیر سرش بزار، نگران نباش عزیزم میدونم سخته ولی چیزی نیست بیشتر بچه ها این روزا رفلاکس دارن برا دختر شما آشکاره چون بالا میاره دختر من پنهان بود بالاش نمیاورد
رفلاکس نهان باید ببری دکتر دارو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.