خانما من خیلی ناامید شدم از بارداری

۸ پاسخ

خیلی خودتو اذیت نکن بچه نداشتنش یه درده داشتنش هزارررر دردسر هرچی صلاحته همونه

من که دیگه میترسم از بارداری

من فعلا امید دارم😬

من ناامید شدم

چند وقته اقدام داری

منم با اینکه اقدامی نیستم ولی دلسرد شدم بقول شما حس میکنم تا آخر عمرم قرار نیست بچه دار شم کاش خدا واسه هممون درست کنه🥲🙂

احساس میکنم دیگه هیچ وقت باردار نمیشم
همه ی اطرافیانم باردارن و باردار شدن و زایمان کرد جز من
نمیدونم چرا نمیشه

منم این حس رو دارم دوماه 😑🗿💔

سوال های مرتبط