۶ پاسخ

من ک به پاستوریزه ام حساسه فعلا نمیتونم تا ۴ماه دیگ ک میشه دوسالش می میدم

دوسالگیش

دکتر به من گفت از ۱۲ ماهگی دیگه پاستوریزه بدم

۱۸ ماهگی

چرا قطع کنی خب؟
تو شیشه نده تو لیوان بده بخوره

من میخوام تا دو سال و دو‌ سه ماه بدم شیر بهش چون اصلا غذا خور نیست شیر پاستوریزه ام نمیخوره بعدم‌ضرری نداره ک بخوره

سوال های مرتبط