۷ پاسخ

عزیزم شما دکتر شهبازیان بودید؟

پسر منم خیلی اذیت بود قطره کارمیت بگیر از داروخانه فقط خیلی بد مزه است باید با نبات داغ قاطی کنی بدی معجزه میکنه اسپاسم شکم رو کم میکنه دفع گاز رو زیاد

وای نگو. خواهر بچم اینقدر گریه کرد دارم دیوانه میشم طفلی بچم 😭

سلام منم پسرم اینطور پیش دکتر دهدشتیان اوردیم اهواز گفت کل قطره ها یکی هستن. باید بغلش کنی رو دست بخوابونی ماساژش بدی تا ۴پنج ماهگی کمترمیشه الان پسر من کمتر شده. با صدای سشپار میخوابه😑

قطره اینفکول یا بی بی کر بده عالیه

بهش شربت گرپ میکسچر خارجی بده آروم آروم میشه نیم میل بده

بچه منم فقد زور میزنه شبا تامیخام‌بخابم شروع میکنه مجبورم همش تکونش بدم

سوال های مرتبط