۴ پاسخ

اشکالی نداره عزیزم

اگه پاراکید میدی ۱/۵ سی سی کافیه

اشکال نداره

مشکلی نیست
اگر تب نداشت نوبت بعدی دارو دیرتر بده(اما در کل نگران نباش اشکال نداره)

سوال های مرتبط