۶ پاسخ

کوریزان مگه برای سرماخورگی نیست؟😐نه بابا یه چیز گفته اگه تب کنه
شربت استامینفون یا قطره پاراکید بده در نهایت شیاف استامینفون۱۲۵

من دیروز زدم گفت قطره بده

پاراکید نده بهش کبد بچه رو داغون میکنه

هر کی یه چی میگه 🙄😕 همه واکسنای پسرم بهداشت گفت قطره استا بده

من به دخترم شربت استامینوفن دادم
انشالله که سبک برای دختر گلت

منم همین الان زدم بهش پاراکید دوبرابر دادم

سوال های مرتبط