۳ پاسخ

چه جالب ماهم حتما انجام میدیم😍

من از چند ماه پیش توی دفتر شکل های، مربع، مستطیل، لوزی، دایره، مثلث، میکشیدم،بعد اسم هاشون به درسا یاد دادم.یه وقتایی هم اشکال رو با سایزهای کوچیک،متوسط،بزرگ میکشم، داخل هرشکل رو یه رنگ میکنم به عنوان الگو، بعد یه صفحه اشکال میکشم، بعد میگم با توجه به اندازه و شکل و رنگ، اینا رو بگو به مامان. البته از آسون شروع کردم.

این چه اسباب بازیه ؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس كوچولو🌸 مامان پرنسس كوچولو🌸 ۲ سالگی