سلام به شش ماهگی🤭💗

۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم 😍
واسه من شش خیلی دیر گذشت😅😅

بله واقعا حس خوبی داره تو ماهای بالاتر که میری😍

علیک سلام☺️.

سلام بسلامتی بگذره عزیزم 😊🩷

بسلامتی عزیزم
دقیقا هم هفته همیم😍

سلااااااامممممممممم😍😍😍

بسلامتی گلم هم هفته همیم فک کنم

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلبرم🌱✨🩷 مامان دلبرم🌱✨🩷 ۷ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی