۱۷ پاسخ

دست و صوررت و کف‌ پاهاش بشور
چشماش باز میکنه
وقتیم داره میخوره با انگشت زیرچونش فکش بالا و پایین کن و به کف پاش ضربه‌های آروم بزن تا خوابش نبره

ولی الحمدالله دادشم روزی کلن سه یا چهار بار بیدار میشد شیر میخورد میخوابید نگران نباش خداروشکر کن بچه خوب میخوابه من از داداشم نگهداری میکردم هر دو ساعت توی خواب بهش شیر میدادم اون کلن شبانه روز خواب بود تا شش ماهگی همینجوری بود

بهش شیر بده زردی نگیره

اول دمای خونتون از ۲۴ پاین نیاد از ۲۷ بالا تر نرع
دوم زیاد لباس تنش نکن درحد یه استین بلند و شلوار
بعد کف پاشو بزن جواب نداد صورتشو کمی اب بزن اروم با دست خیس کف دستشو خیس کن ماساژ بده کف پاشو ماستژ بده با این کارا که نخورد باید ببریش بیمارستان چون امکان افت قند داره نمیخوام بترسونمت ولی چون تازه دو روزش بهتر اگه نخورد ببریش حتما

شاید شیرت سنگین بوده
بگو قندشو بگیرن

دماغشو بمالون بیدارمیشه

جورابش و دربیار قلقلکش کن گوشش رو بمال بیدارش کن بخوره طبیعیه بعضی بچه هابیدارنمیشن

دست بزن به لاله گوشش یا روشو نپوشون تا بیدار شه

وزنش نرمال بوده نترس، صورتش اب بزن،. زیر پاهاشو اروم ضربه بزن با انگشتت بیدار میشه

بچه منمممم😐به زور باز کردن پوشک و اینا بیدارش میکنم یکم میخوره

اشکاال نداره بچه منم همینه انقدر حرص میخورم زوری بیدارش میکنم

گلم تلاش کن بیدارش کنی چون نخوره قندش میوفته عزیزم الان چون نوزاد هستن باید هر یک ساعت بخوره

زردی نداره ؟

زرد نیست؟؟؟ زردی باعث میشه بچه بی حال باشه بخوابه برای شیر پا نشه
بهش حتما شیر خشک هم بده بذار بدنش دفع کنه بیلیروبین اضافی رو

نگرانی نداره ک عزیزم
بچه منم تا دو سه هفته اول اینجوری بود
دکترم گفت دمای خونه رو تا ۲۵ بیشتر نشه
بچه جاش گرم باشه خوابش سنگین میشه
بیدار نشد پوشکشو باز کن بزن کف پاش دست کن تو یقش شکشمو بخارون دماغشو بکش
بچه ها تا بیست روز اول همینن فقط بچه شما نیست ک گلم
فقط حتما بیدارش کن چون قندش میفته
بعد بیست روز خودشون بیدار میشن

بچه اولم وزنش ۲۲۰۰ بود همش جیغ میزد تا سه سالگی

وزنش خوب بوده

سوال های مرتبط